Sa continui aceasta prima parte cu o a doua parte?

joi, 24 iunie 2010

Leapsa a 3-aaaa:)))

Buna din nou:D
Si iata ca revin cu o alta leapsa:))
Am primit-o de la Bibby Ellen (thx Bibby:*:*)

Sa incepem:D

1. În momentele cele mai dificile şi în care simţi nevoia să te ajute cineva, la cine te gândeşti prima oară?

Nu am idee... sincer, ma gandesc de obicei la prietenele mele:D
Si nu in ultimul rand, la mine:D.
Problema este, ca unele probleme nu pot fi rezolvate decat in familie:D
Si de obicei, nici nu doresc sa complic lucrurile, impliand si alte persoane:-S asa ca stau, si sufar singura, in liniste:))

2. Dacă ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?

:D poooiii... mi-as dori sa fiu in locul Bellei:X:X intotdeauna mi-am dorit sa am un iubit vampir:X adika... hellow! te apara... te iubeste super-mult:X si oricum e super-bun:X:X:D
si ce i-as face este mult prea... :>:>:> asa ca nu prea pot spune:)) mai sunt copii care citesc pe aici:))

3. Dacă ar fi să poţi schimba o persoană, care ar fi aceea?

Nu as putea sa schimb pe cineva:| fiecare este asa cum este si are calitatile si partile lui bune;) si daca ar fi sa schimb pe cineva, eu as fi aceea:D. in rest, totul ramane asa cum este;) That's it:D

4. Ce ai face pentru liniştea ta sufletească?

Sincer, mereu mi-am dorit sa fac bungee-jumping:X:X asa ca mi-am propus sa nu mor proasta si pentru "linistea mea sufleteasca" sper sa fac macar odata bungee-jumping de la mari inaltimi:D. desi nu suna rau nici saritul cu parasuta:X chiar mi se pare super:X:X

5. Care crezi că a fost până acum cel mai important moment al vieţii tale?

phuuuii... n-am idee:D
au fost muuuulte momente frumoase dar momentul cel mai important al vietii mele nu a aparut inca:D
il astept:D:))

___________________________________________

Acum, cred ca ati aflat mai multe despre mine:D asa ca am sa dau mai departe leapsa:


Bibby Ellen
Mmonik
Paper Doll
Niko
Andru
Crissa

Dar ele nu sunt toate:D ele sunt doar cele pe care le-am specificat:))
cine vrea leapsa, sa o ia;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUNA! CE PARERE AVETZI?;;)