Sa continui aceasta prima parte cu o a doua parte?

joi, 24 iunie 2010

Iooooooooooooooooo!!! Leapsa 2:d:>

Mda, deci am primit aceasta leapsa de la Alexa:D (thx Alexa:*).
Multe fete cred ca aceasta leapsa este de fapt o pedeapsa:)) mie sincer mi se pare amuzanta. Adica e super sa scrii totul despre tine:X asa ca hai sa incep;):

Zodia: rac:X:X

As vrea: as vrea totul:> dar cum nu se poate ma limitez doar la ce e important;):D

Pastrez: sentimente:( si unele cam urate:((

Mi-as fi dorit: sa am un catelus mic si pufos doar al meu:X:X

Nu-mi plac: persoanele insistente si infumurate. si nu imi place sa cunosc astfel de persoane:|

Ma tem: d eobicei ma tem sa fiu pedepsita:-S nu mai ies afara:((

Aud: aud cretinitati:| asa ca imi astup urechile si merg mai departe;)

Imi pare rau: ca unele persoane sunt atat de reci si falsi. bleah!!!

Imi place: adrenalina

Nu sunt: modesta

Dansez: doar in club, bancheturi si petreceri, cand nu sunt ai mei de fata:)))

Niciodata: nu ma voi muta niciodata in bucuresti. nuj de ce, dar pur si simplu nu imi place aglomeratia aceea si poluarea

Par: crazyyyyyyyyy!!! si sunt;)

Plang: doar cand am nervi, la filme siropoase si la vesti oribile:(( ca acum:((:(((

Nu-s intotdeauna: de treaba si simpatica. am momentele mele:D

Nu-mi place la mine: imi place totul la mine:X

Sunt confuza: cand va fi sfarsitul lumii:-S va fi pan la urma in 2012?

Am nevoie: nu cred ca am nevoie de ceva. am totul:D

Ar trebuii: sa mai dau jos cateva kg:D nu sunt grasa, dar sunchita se gasesteeee:|
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Daca eram:

-un anotimp: vara:X:X

-o luna: iulie

-o zi a saptamanii: vineri

-o parte a zilei: dupa-amiaza

-un animal marin: delfin

-un animal de uscat: pantera:X

-virtute: n-am idee:|

-planeta: pamant

-lichid: apa de parau

-piatra: diamant

-metal: fier

-pasare: pasarea paradisului

-planta: orhidee

-stare a vremii: furtuna

-instrument: pian:X:X

-sentiment: iubire

-sunet: ciripitul pasarelelor

-cantec: Cascada - Everytime We Touch

-film: TWILIGHT, New Moon(logik:))

-serial: CSI New York

-oras: L.A. sau LONDRA

-gust: dulce-acrisor

-aroma: mosc alb

-culoare: albastru:X binenteles si orice culoare tine de albastru(turquoise, bleumarin etc.)

-material: catifea chinezeasca(mereu la moda:X)

-o parte a corpului: buzele

-drog: Joint

-accesoriu: medalion in forma de inima albastra:X de sticla:))

-o expresie a fetei: ranjet

-o materie: pauza...?

-un personaj din desene animate: Jerry, mereu ii facea farse lui Tom:X:))

-o forma: rotunda

-o masina: Aston Martin Vanquish:X:X:X sau Lamborghini Murcielago

-un numar: 1, binenteles;;)

-o haina: rochita de club scurta, sexy si plina de paiete:X

Acum dau mai departe:

Alexa:D
Mmonik
Crissa
Anda
Maria
Adelyne
Bibby Ellen
Paper Doll
Niko
Jane si Jenny Jerkface


That's all:D
Enjoy it;):*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

BUNA! CE PARERE AVETZI?;;)